Kdo?
Četrtošolci, ki se želijo malo drugače igrati, naučiti tehnik sproščanja, se družiti z vrstniki, ustvarjati, sodelovati, se povezovati . . .
Kdaj?
Vsak ponedeljek po pouku.
Kdo te pričakuje?
Pedagoginja Cvetka in specialna pedagoginja Alenka.
Kaj bomo počeli?
Spoznavanje in poimenovanje skupine,
- drevo presenečenj,
- postavljanje pravil v naši skupini,
- igranje različnih socialnih in sodelovalnih iger,
- učenje tehnik sproščanja,
- iskanje svojih močnih področij,
- poslušanje drug drugega in sprejemanje drugega,
- igre v naravi,
- skupinsko delo …
Cilji iger:
- vzpostaviti začetni kontakt med sodelujočimi,
- opogumiti sodelujoče, da se zavedajo svojih vtisov, čustev in pričakovanj do skupine,
- izraziti in oblikovati čustva,
- spoznati različne oblike komunikacije,
- opazovanje drugih in opazovanje samega sebe,
- učenje empatije,
- razvijanje pozitivne samopodobe ...
Zakaj interaktivne igre?
Otrok v igri in preko igre razvija svojo osebnost in s tem svoj odnos do sebe, do vrstnikov in drugih.
Za socialno učenje so igre za otroka pomembne iz dveh vidikov (Kurz, 1987, v Jurak, 1999):
- Igre imajo vlogo povezovalne ali socializacijske poti, kar pomeni, da pri igri otroci spoznavajo splošne dejavnosti, sposobnosti, vloge ipd., ki so pomembne za življenje v posamezni družbi.
- Igre imajo inovativno vlogo. Otroci najdejo možnosti, da igrajo v teh igrah brez pritiska.
Glede na najine izkušnje, pa bi rekli takole:
»Igra ima na otroka nek poseben, čarobni vpliv.
Prinaša jim učenje novih vlog, novih rešitev –
to je učenje za življenje.«
Mentorici: mag. Alenka Prah, prof. def. in Cvetka Žerjal Stres, prof. ped.