Orodje za dostopnost

V šolskem letu 2023/2024 smo na šoli pristopili k razvojni nalogi ZRSŠ Vključujoča šola – Vključujoč fizični prostor, s pomočjo katere smo člani tima sledili novostim iz sodobne pedagogike in ustvarjali vključujoča učna okolja 21. stoletja.

Razvojna naloga stremi k prilagoditvam fizičnega, socialnega in didaktičnega učnega prostora z namenom spodbujanja dobrega počutja, miselnega napredka in participacije dijakov v učnem procesu. Cilji razvojne naloge, ki jih sledimo, so:

  • Uvajati spremembe na področju učenja in poučevanja: spodbujanje samostojnosti in samoiniciativnosti učencev, zagotavljanje ustrezno zahtevnih izzivov in dejavnosti, uveljavljanje izkustvenega učenja z odkrivanjem in raziskovanjem ter ozaveščanje pomena in uravnavanja čustev za učinkovito učenje.
  • Poudariti pomen fizičnega, socialnega, izvenšolskega, vseživljenjskega, družbenega in sodelovalnega učenja.
  • Zavzemati se za spremembe na ravni mišljenja, čustvovanja in delovanja učiteljev, ravnateljev, učencev in staršev.
  • Posamezniku pomagati najti svoj prostor v svetu, ki ga uči kakovostno živeti in sobivati z drugimi.
  • Razvijati šolsko prakso, ki bo v kar največji meri upoštevala individualne potrebe, posebnostmi, zmožnostmi, … učenca, ki temelji na formativnem  spremljanju, s katerim zagotavljamo optimalen razvoj ter učno uspešnost vsakega učenca (posodobitev didaktike pouka)
  • Videti in slišati vsakega učenca, spodbujati medsebojno sodelovanje ter s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje) in soudeleženost pri razvoju vključujoče šole.
  • Ustvariti učno okolje, v katerem se bodo učenci počutili varne, sprejete, vključene in bodo lahko razvijali svoje potenciale.
Stran uporablja piškotke
Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke