Orodje za dostopnost

Oddelčna skupnost je temeljna oblika organiziranosti učencev posameznega oddelka, ki se povezujejo v SKUPNOST UČENCEV ŠOLE ter delujejo v skladu s cilji:

  • Oblikovanja, uresničevanja ter prenašanja predlogov za kvalitetnejše delo ter počutje učencev in zaposlenih iz sestankov skupnosti šole na nivo oddelčnih skupnosti. 
  • Spremljanja aktualne problematike, uresničevanja pravil in dolžnosti učencev ter ustreznega sankcioniranja morebitnih kršitev njihovih pravic.
  • Oblikovanja zavesti o pomembnosti dela posameznika za skupno dobro v smislu soustvarjanja pri načrtovanju dela, življenja na šoli ter skrbi za urejenost šolskih prostorov in okolice. 
  • Razvijanja delavnosti, lastnih ustvarjalnih sposobnosti, vztrajnosti, strpnosti ter ostalih individualnih veščin ter spretnosti. 
  • Razvijanja socialnega razvoja z navajanjem na skupinsko delo, medsebojnega spoštovanja ter upoštevanja mnenja sovrstnikov.

Izhodišče interesne dejavnosti 2024/2025 uokvirja tema počutja v šolskem prostoru s poudarkom na dejstvu, da je šola za otroke izziv, eden izmed pogostejših virov stisk in da so zaradi tega potrebne spremembe.

OTROŠKI PARLAMENT 

Za uveljavljanje interesov se oddelčne skupnosti povežejo v OTROŠKI PARLAMENT, sestavljen iz učencev, ki jih izvolijo posamezne oddelčne skupnosti ter sledijo ciljem:

  • Omogočanja njihovega “glasu”, da v skladu s svobodo govora samostojno izrazijo lastno mnenje terz ustrezno mero odgovornosti kritično soodločajo pri vprašanjih, ki zadevajo njihovo prihodnost.
  • Poglabljanja medsebojnega sodelovanja ter razvijanja komunikacijske ter sodelovalne kulture z odraslimi. 
  • Razvijanja osebnostnih in družbenih spretnostih ter veščin, s pomočjo katerih se uspešno odzivajo na izzive družbe ter razvijajo odgovoren odnos do soljudi, naravnega in družbenega okolja.
  • Aktivne participacije za demokratično državljanstvo ter multikulturnosti z namenom promocije vrednosti človekovega dostojanstva, enakosti, spoštovanja ter solidarnosti. 

Tema otroškega parlamenta je »ŠOLSKI SISTEM«. 

Mentorica interesne dejavnosti je Nina Krajcer.

Stran uporablja piškotke
Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke