Orodje za dostopnost

AKTUALNO

6OŠBI se pridružuje akciji Mestne občine Maribor, s katero spodbujamo ustvarjalnost in ozaveščamo o pomenu varovanja okolja. Za potrebe izdelave skulpture, s katero se bomo 22. aprila 2025, na Svetovni dan Zemlje, predstavili v UGM Studiu Leona Štuklja, zbiramo: kartonske škatle, trdne tulce (od ovijalnega papirja, čipsa), plastenke in zamaške, pokrovčke (od namazov), vrvi iz naravnih materialov in ostanke metražnega blaga. Odpadni material zbiramo do petka, 28. marca 2025, v šolski avli.  Vljudno vabljeni k sodelovanju!

vvvStaše učencev od 1. do 9. razreda vabimo na predavanje, ki bo potekalo v torek, 1. aprila 2025, ob 17.00 v šolski dvorani (2. nadstropje).

Gostili bomo Miho Kramlija, priznanega družinskega terapevta in vodjo Centra za zdravljenje zasvojenosti v Zdravstvenem domu Nova Gorica, ki se že vrsto let ukvarja s problematiko zasvojenosti z novimi tehnologijami in njihovim vplivom na otroke in mladostnike. Pri svojem delu se srečuje z vse večjim številom mladih, ki zaradi prekomerne uporabe digitalnih naprav težko funkcionirajo v resničnem svetu. Predavatelj bo osvetlil ključne vidike vpliva digitalnih vsebin na razvoj otrokovih možganov, osebnostno rast in kritično mišljenje. Predstavil bo razliko med zdravo uporabo tehnologije in zasvojenostjo ter opozoril na dolgoročne posledice prekomerne uporabe računalniških iger in družbenih omrežij. 

Vljudno vabljeni!

Učenci 6. in 9. razredov boste v času od 24. marca do 1. aprila 2025 pisali nacionalne preizkuse znanja (NPZ). Učenci 3. razredov pa le v času od 24. marca do 27. marca 2025.

3., 6. in 9. razredi:

Na dan preverjanja se zberete pred učilnicami ob 8.15. Razpored učencev po skupinah bo objavljen na dan pisanja NPZ v vitrini z obvestili za učence in na vratih učilnic, kjer boste pisali NPZ.
24. marec 2025 (ponedeljek) – SLOVENŠČINA (3., 6. IN 9. razred)
27. marec 2025 (četrtek) – MATEMATIKA (3., 6. IN 9. razred)
1. april 2025 (torek) – ANGLEŠČINA (6. razred) in ŠPORT (9. razred)
3. razredi pišete preizkuse 45 minut (od 8.30 do 9.15) oz. ustrezno podaljšan čas za učence z odločbami, 6. in 9. razredi pa pišete 60 minut (od 8.30 do 9.30) oz. ustrezno podaljšan čas za učence z odločbami.

7. in 8. razredi:

Učenci 7. in 8. razreda pričnete s poukom ob 8.30. V šolo pridete ob 8.15. Pred tem vse dejavnosti odpadejo in zadrževanje v šoli ni dovoljeno, saj bodo vsi prostori zasedeni z izvedbo NPZ. Urnik za učence 7. in 8. razredov v času pisanja NPZ bo objavljen v vitrini z obvestili v šoli in v eAsitentu. Učenci ste prvo in drugo uro v razredu in ne zapuščate učilnice med odmorom ter počakate, da učitelji pridejo k vam.

Učenci razredne stopnje imajo v času pisanja NPZ in po njem pouk po ustaljenem urniku.

IMG 6356V torek, 18. marca 2025, je v Fotografskem muzeju Maribor potekalo tekmovanje na temo poznavanja nastanka fotografije in fotoaparata.

OŠBI sta zastopali dve ekipi devetošolcev. V prvi so se pomerili Urban Globevnik, Ajda Morović  in Hana Kolednik. Z vsemi doseženimi točkami so dosegli zlato priznanje. Tudi članice druge ekipe, Mia Tojner, Hana Potrč in Ela Drevenšek, so izkazale suvereno znanje in si prislužile bron.

Iskrene čestitke vsem sodelujočim!

IMG 6296 2Odpikajmo nasilje je kampanja RTV Slovenija, ki poteka med 8. in 22. marcem in se bori proti medvrstniškemu nasilju. 

Njen zaščitni znak so štiri pike, ki pomenijo štiri zaveze proti nasilju nad vrstniki:

Nasilja ne podpiram in pri njem ne sodelujem.

Ko opazim medvrstniško nasilje, o tem spregovorim.

Nikogar namerno ne izključujem, vsak je pomemben.

Skupaj lahko odpikamo nasilje.

Več o akciji: https://www.rtvslo.si/odpikajmo-nasilje/.

Umetna inteligenca postaja sestavni del življenja mladostnikov.Raziskava, ki sta jo v letu 2024 v okviru Ciljnega raziskovalnega projekta Digitalna zrelost mladih: družbene potrebe in neformalno izobraževanje mladih v digitalni dobi, izvedli Fakulteta za družbene vede in Pedagoška fakulteta UL, je pokazala, da umetno inteligenco pri šolskem delu uporablja 96,1 % srednješolcev (dnevno 20,4 %, tedensko 39,9 %, mesečno 21,5 % in nekajkrat letno 14,3 %). Tudi v osnovni šoli najstniki že uporabljajo umetno inteligenco.

Generativna umetna inteligenca je lahko v pomoč mladostnikom. Je tehnologija, ki prinaša marsikaj pozitivnega, pa tudi veliko izzivov in tveganj, ki pa jih v celoti še ne poznamo.

Na Safe.si podrobno spremljamo razvoj generativne umetne inteligence in tveganj, ki jih predstavlja za mladostnike. Na spletnem seminarju boste izvedeli, katera so najbolj problematična tveganja in izzivi, s katerimi se mladostniki srečujejo, pri čemer napačne informacije niti niso najbolj pereče.

Stran uporablja piškotke
Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke