FOTOGRAFSKI NATEČAJ

POIŠČITE CVET,

KI POLEPŠA VAŠ SVET

in ga do 18. 4. 2024

pošljite na sus@osbi.si

klik do informativnega letaka

TOM TELEFON

ZA OTROKE IN MLADOSTNIKE

*klic na 116111*

V STISKI NISI SAM!

KLIK ZA VEČ INFO

OŠBI VIRTUALNO

Šola je zgradba s štirimi stenami

in prihodnostjo vmes ...

VLJUDNO VABLJENI K OGLEDU!

OŠBI-jeva srčnost

Od VAS – za NAS,

OŠBI-jev ŠOLSKI SKLAD.

Vabljeni k srčnemu udejstovanju!

ŠOLSKE POTREBŠČINE 2023/2024

Na tem mestu najdete vse informacije, povezane z nabavo potrebščin za prihodnje šolsko leto.

KLIK ZA VEČ

NAŠIM CILJEM NAPROTI

Da bi se na šoli počutili dobro in varno,

da bi bili strpni in odgovorni in bi s poštenim in

doslednim delom dosegli in presegli svoje cilje.

SKUPAJ TO ZMOREMO!

NEKATEGORIZIRANO

Učenci prvega razreda prejmemo prvi šolski dan rumene rutice. Priporočamo, da jih otroci uporabljajo vsakodnevno.

Učenci 1. in 2. razreda si skupaj s policistom ogledajo varne poti v šolo.

Za učence 5. razreda organiziramo opravljanje kolesarskega izpita.

Ob navedenem organiziramo še mnoge preventivne aktivnosti. Najdete jih na 30. strani "Načrta varnih šolskih poti". 

pdfNAČRT VARNIH ŠOLSKIH POTI

 

RAZREDNA OBVESTILA

 

V letošnjame šolskem letu lahko učenci uveljavljajo subvencijo malice in kosila iz državnega proračuna. Šola upošteva višino subvencije pri plačilu malice in kosila na osnovi podatkov o povprečnem mesečnem dohodku na osebo, ugotovljenem v odločbi o otroškem dodatku.

Subvencija malice

Pravica do subvencije malice za učence pripada tistim učencem, pri katerih povprečni mesečni dohodek na osebo, ugotovljen v odločbi o otroškem dodatku ali državni štipendiji, ne presega 652,12 eura.

Subvencija kosila
 

Pravica do subvencije kosila za učence pripada tistim učencem, pri katerih povprečni mesečni dohodek na osebo, ugotovljen v odločbi o otroškem dodatku, ne presega 516,76 eura.

Oddaja vloge za uveljavljanje subvencije malice in kosila

Vloge za uveljavljanje subvencije malice in kosila na centru za socialno delo ni potrebno oddajati, saj se upošteva uvrstitev v dohodkovni razred na osnovni podatkov o povprečnem mesečnem dohodku na osebo, ugotovljenem v veljavni odločbi o otroškem dodatku. Vloga za subvencijo na centru za socialno delo se odda samo v primeru, če družina učenca ne razpolaga z veljavno odločbo o otroškem dodatku.

Kdo?

 Četrtošolci, ki se želijo malo drugače igrati, naučiti tehnik sproščanja, se družiti z vrstniki, ustvarjati, sodelovati, se povezovati       . . .

 

Kdaj?

 Vsak ponedeljek po pouku.

 

Kdo te pričakuje?

 Pedagoginja Cvetka in specialna pedagoginja Alenka.

 

 Kaj bomo počeli?

 Spoznavanje in poimenovanje skupine,                                                          

  • drevo presenečenj,
  • postavljanje pravil v naši skupini,
  • igranje različnih socialnih in sodelovalnih iger,
  • učenje tehnik sproščanja,
  • iskanje svojih močnih področij,
  • poslušanje drug drugega in sprejemanje drugega,
  • igre v naravi,
  • skupinsko delo …

Cilji iger:

  • vzpostaviti začetni kontakt med sodelujočimi,
  • opogumiti sodelujoče, da se zavedajo svojih vtisov, čustev in pričakovanj do skupine,
  • izraziti in oblikovati čustva,
  • spoznati različne oblike komunikacije,
  • opazovanje drugih in opazovanje samega sebe,
  • učenje empatije,
  • razvijanje pozitivne samopodobe ...

 

 Zakaj interaktivne igre?

Otrok v igri in preko igre razvija svojo osebnost in s tem svoj odnos do sebe, do vrstnikov in drugih.

Za socialno učenje so igre za otroka pomembne iz dveh vidikov (Kurz, 1987, v Jurak, 1999):

  • Igre imajo vlogo povezovalne ali socializacijske poti, kar pomeni, da pri igri otroci spoznavajo splošne dejavnosti, sposobnosti, vloge ipd., ki so pomembne za življenje v posamezni družbi.
  • Igre imajo inovativno vlogo. Otroci najdejo možnosti, da igrajo v teh igrah brez pritiska.

 Glede na najine izkušnje, pa bi rekli takole:

»Igra ima na otroka nek poseben, čarobni vpliv.

Prinaša jim učenje novih vlog, novih rešitev –

to je učenje za življenje.«

Mentorici: mag. Alenka Prah, prof. def. in Cvetka Žerjal Stres, prof. ped.

Stran uporablja piškotke
Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke